_

AutoCAD 2014 - błąd krytyczny PILNIE potrzebna pomoc

Forum poświęcone flagowemu produktowi oraz aplikacjom pochodnym Autodesku. To jedyne forum mające w tytule nazwę programu, a to ze względu na jego olbrzymią popularność w Polsce. Można tutaj umieszczać również posty z ogólnie pojętej tematyki "Kreślarskie 2D".

AutoCAD 2014 - błąd krytyczny PILNIE potrzebna pomoc

Postprzez Adamek0694 » paź 27, 2013 10:55

Witam wszystkich

Dwa tygodnie temu ściągnąłem AUTOCADA 2014 ze strony students.autodesk ponieważ jestem studentem budownictwa i ten program jest mi po prostu potrzebny.
I zaczęły się problemy:

1) Kiedy wchodzę w Autocada najpierw pojawia mi się folder z plikami opisany "Load graphics system driver"
i w tym folderze mam wszystkie pliki Autocada w tym w szczególności pliki o końcówce ".dll"
nie wiem który mam z nich wybrać, a więc albo wybieram dowolny, albo zaznaczam wszystkie i daję "otwórz"

2) Po wykonaniu powyższych czynności wyskakuje okienko błędu: "Unable to load graphics system driver"
Nie ma tam innej opcji jak tylko nacisnąć "OK"

3) Po naciśnięciu tejże opcji wyskakuje kolejne okienko: "BŁĄD KRYTYCZNY: Unhandled Access Violation Reading 0x0000 Exception at e6002acah"
i znów mam tylko jedną opcję "OK"

4) Następnie wszystko się zamyka i wyskakuje tylko okienko dotyczące wysłania raportu.

I tak oto kończy się moja zabawa z autocadem. Problem jest o tyle większy, że mi ten program jest potrzebny na studia bo muszę wykonywac na nim projekty.

Opiszę jeszcze czego już próbowałem: (mój system to Windows 7 Home Premium, 64 bit, karta graficzna: ATI Mobility Radeon HD 5470)

A więc:
a) przy uruchamianiu zaznaczyłem opcję "uruchom jako administrator"
b) próbowałem uruchamiania wg zgodności z Windows 7, Windows Vista, a nawet z Windows 2008 - więcej możliwości u mnie nie ma
c) Wszedłem w Panel sterowania, czy mój komputer, (nie pamiętam) i tam w kartę graficzną, i zaaktualizowałem najnowsze sterowniki