_

Blender - upraszczanie siatki m.in. płaszczyzn

Forum poświęcone aplikacjom takim jak Inventor, Solid Edge, SolidWorks... czyli nowoczesnym narzędziom do modelowania.

Blender - upraszczanie siatki m.in. płaszczyzn

Postprzez Scislov » kwi 20, 2020 21:53

Witam. Przy pomocy programu do fotogrametrii(3d ze zdjęć), robię model domu, podwórka itp. Jednak przy użyciu tego programu, siatka jest strasznie gęsta, a przykładowo ściany, podłoga, które powinny być płaskie, są postrzępione przez siatkę. Chcąc uprościć siatkę używam modyfikatora "decimate", jednak po jego użyciu, tekstury się wyciągają i zniekształcają. Poza tym modyfikator ten rozrzedza siatkę w każdym miejscu w tym samym stopniu, czyli, jeżeli chcę, aby ściana domu była jedną ścianą(w blenderze), muszę ustawić dużą redukcję siatki, ale to spowoduje zbyt duże rozrzedzenie jej tam, gdzie tego nie chcę, czyli np. rogi 90° stają się pochyłą ścianą. Macie jakieś rozwiązanie dla mnie?
Scislov
 
Posty: 1
Dołączył(a): kwi 20, 2020 21:45

Powrót do Modelowanie 3D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników