_

CAD elektroniczny

Archiwum grupy newsowej pl.comp.cad. Na razie tylko do czytania i przeszukiwania.

CAD elektroniczny

Postprzez Roman Filipecki » mar 01, 1999 19:59

Czesc!

Czy bywa tutaj ktos z uzytkownikow systemow CAD dla elektroniki?

Roman F.
Roman Filipecki
 

Re: CAD elektroniczny

Postprzez pcz0 » mar 02, 1999 22:50

Oczywiscie, ale chyba za wielu nas tu nie ma :-)
sadzac po ilosci ’elektronicznych’ tematow

Roman Filipecki napisał(a) w wiadomości: ...
>Czesc!
>
>Czy bywa tutaj ktos z uzytkownikow systemow CAD dla elektroniki?
>
>Roman F.
>
>
>
pcz0
 

Re: CAD elektroniczny

Postprzez Gość » mar 03, 1999 16:44

On Tue, 02 Mar 1999 21:50:10 GMT, "Pawel Czarnecki" <pcz0@kki.net.pl>
wykaszlał:

> Oczywiscie, ale chyba za wielu nas tu nie ma :-)
>sadzac po ilosci ’elektronicznych’ tematow

Ta grupa zaczyna zdychać, 3 posty dziennie to jest poziom poniżej
błedu statystycznego :-(
Najgorzej, jak ściągam listę- widzę że są np. 2 nowe posty- myślę:
fajnie, ktoś coś napisał- patrzę- oba moje. Sam ze sobą mam
dyskutować?


/
/ Konrad Anikiel
| | akonrad@polbox.com
|__|____
| |
|__|____/
Gość
 

Pustawo (Re: CAD elektroniczny)

Postprzez lkozicki » mar 03, 1999 17:59

Konrad Anikiel wrote in message <36ddd7a7.1742321@news.tpsa.pl>...

>Ta grupa zaczyna zdychać, 3 posty dziennie to jest poziom poniżej
>błedu statystycznego :-(


Może trzeba zaprosić jakichś imprezowiczów z sąsiedniej grupy ;-))))

--
Łukasz Kozicki
lkozicki@atelier.pl
lkozicki
 

Re: CAD elektroniczny

Postprzez swarzewo » mar 04, 1999 11:11

Konrad Anikiel napisał(a) w wiadomości: <36ddd7a7.1742321@news.tpsa.pl>...
>On Tue, 02 Mar 1999 21:50:10 GMT, "Pawel Czarnecki" <pcz0@kki.net.pl>
>wykaszlał:
>
>> Oczywiscie, ale chyba za wielu nas tu nie ma :-)
>>sadzac po ilosci ’elektronicznych’ tematow
>
>Ta grupa zaczyna zdychać, 3 posty dziennie to jest poziom poniżej
>błedu statystycznego :-(
>Najgorzej, jak ściągam listę- widzę że są np. 2 nowe posty- myślę:
>fajnie, ktoś coś napisał- patrzę- oba moje. Sam ze sobą mam
>dyskutować?
>
>
> /
>/ Konrad Anikiel
>| | akonrad@polbox.com
>|__|____
>| |
>|__|____/
Nie masz co sie dziwic, ze tak malo ludzi bierze udzial w dyskusjach, w tej
grupie. Osobiscie jestem stalym bywalcem, lecz tylko przegladam. Nie biore
udzialu w dyskusjach (choc projektuje w DesignCADzie 2d) z dwoch powodow:
1/wielu ludzi zniecheca sie gdy "prfesjonalisci" od CADa wysmiewaja sie z
poczatkujacych i amatorow (do ktorych i ja naleze) z ich naiwnych pytan i
niewiedzy. Chociaz przy maksimuj wiedzy potrzeba choc minimum kultury.
2/kiedys dzieki grupie nawiazalem kontakt z czlowiekiem, ktorego posty
czesto sie tu pojawiaja. Wymienilismy kilka informacji na priva, lecz gdy
zorientowal sie, iz ma do czynienia z amatorem, kontakt zerwal.
Mysle, ze nalezy ustalic- czy grupa jest i dla amatorow, i dla zawodowcow?
czy tylko dla tych drugich? Wydaje mi sie, iz jest wielu takich, ktorzy chca
cos robic w CADzie (nie zawodowo) i ta grupa moze byc dla nich bardzo dobrym
zrodlem informacji. Chyba, ze stali bywalcy zadecyduja inaczej. Jesli nie to
mam pierwsza propozycję: czy ktos moze w kilku punktach przedstawic jak
zaczac projektowac dom w ArchiCADzie 5 edu PL. To z pewnoscia ozywi grupe, a
"super profesjonalisci" przypomną sobie, iz byli rowniez zoltodziobami
(żółtodziobami- sprawdzam polskie czcionki).
Pozdrawiam.
swarzewo
 

Re: CAD elektroniczny

Postprzez Gość » mar 05, 1999 19:50

On Thu, 04 Mar 1999 10:11:28 GMT, "swarzewo" <swarzewo@iscom.net.pl>
wykaszlał:

>Mysle, ze nalezy ustalic- czy grupa jest i dla amatorow, i dla zawodowcow?
>czy tylko dla tych drugich? Wydaje mi sie, iz jest wielu takich, ktorzy chca
>cos robic w CADzie (nie zawodowo) i ta grupa moze byc dla nich bardzo dobrym
>zrodlem informacji. Chyba, ze stali bywalcy zadecyduja inaczej.

Grupa jest dla wszystkich- taki jest usenet. Ale jak wszyscy olewają
grupę- to się robi dla nikogo.

/
/ Konrad Anikiel
| | akonrad@polbox.com
|__|____
| |
|__|____/
Gość
 

Re: CAD elektroniczny

Postprzez gluza » mar 31, 1999 08:51

Roman Filipecki wrote:

> Czesc!
> Czy bywa tutaj ktos z uzytkownikow systemow CAD dla elektroniki?
> Roman F.

Czesc - witam wszystkich po raz pierwszy na tej grupie.

O ile wiem to takich karow jest troche:
Moze wymienie z pamieci:

Electronc Work Banch - symuluje prace ukladu elektronicznego - swietny
dla elektronikow
Protel - jw plus projektowanie plytek.
Igle - projektowanie plytek na podstawie schematu - bardzo dobry. (dal
DOS)
Schema - przygotowanie dokumentacji.
OrCad - Kreslarz oraz modul PCB
TCad - symulacja przeksztaltnikowych systemow zasilania maszyn.
ElKrak (?) - obliczanie sieci elektroenergetycznych
SWN - obliczanie kopalnianych sieci 6kV (moj wlasny w DOS)
SNN - obliczanie kopalnianych sieci do 1kV

Interesuje mnie jednak jak zdobyc zrodla programu CAD dla WIN.
Podobno borland cos takiego oferuje.
Nie za bardzo mam ochote pisac program CAD od podstaw zwlaszcza
te wszystkie sprawy kreslarskie by je dopracowac wymagaja sporo
pracy i obawiam sie ze przekraczaja moje mozliwosci.

Pozdrawia Wladek
gluza
 


Powrót do pl.comp.cad

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników