_

[SOLIDWORKS] Darmowa pomoc techniczna!

Forum ogólne. Miejsce na pierwsze pytania w karierze projektanta. Wszelkie tematy, których nie można zakwalifikować do jednej z poniższych grup.

[SOLIDWORKS] Darmowa pomoc techniczna!

Postprzez K.S » mar 26, 2020 15:47

Cześć,

W związku z obecną sytuacją w kraju w SOLIDEXPERT uruchomiliśmy darmową pomoc techniczną dla każdego!

Akcja ma na celu pomóc inżynierom w pracy zdalnej dla dobra nas wszystkich!

Zapraszam Was gorąco do zgłaszania zagadnień:
https://solidexpert.com/pomagamy-inzynierom/


Jak macie pytania odnośnie akcji, to śmiało możecie je zamieszczać w wątku.

#PomagamyInżynierom
#ZostańWDomu
Kajetan Sekuła
K.S
 
Posty: 3
Dołączył(a): lut 04, 2019 16:58

Re: [SOLIDWORKS] Darmowa pomoc techniczna!

Postprzez bildder » mar 26, 2020 16:26

O jaki chwytliwy nagłówek, z pewnością wszyscy się rzucą po pomoc. A gdzie są dystrybutorzy po sprzedaniu oprogramowania? Jak tylko się kończy subskrypcja to nie można liczyć na sensowną pomoc, a ta udzielana jest bardzo często daleka od oczekiwań klientów.

Trochę wstyd w okresie tak trudnym dla wszystkich oferować coś, co powinno być z automatu dla wszystkich klientów SW.

Teraz to szpitale potrzebują pomocy, brakuje sprzętu i wszystkiego a nie wsparcie na miesiąc, kiedy większość firm albo stoi albo pracuje na mocno zwolnionych obrotach. Naprawdę "pomagamy-inżynierom" - jak to pięknie medialnie wygląda...
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
----------------------------
Szkolenia SOLIDWORKS
Podręczniki SOLIDWORKS
Nowy blog SOLIDWORKS
Avatar użytkownika
bildder
 
Posty: 1338
Dołączył(a): sie 03, 2007 08:53
Lokalizacja: W-wa

Re: [SOLIDWORKS] Darmowa pomoc techniczna!

Postprzez K.S » mar 26, 2020 16:32

bildder napisał(a):O jaki chwytliwy nagłówek, z pewnością wszyscy się rzucą po pomoc. A gdzie są dystrybutorzy po sprzedaniu oprogramowania? Jak tylko się kończy subskrypcja to nie można liczyć na sensowną pomoc, a ta udzielana jest bardzo często daleka od oczekiwań klientów.

Trochę wstyd w okresie tak trudnym dla wszystkich oferować coś, co powinno być z automatu dla wszystkich klientów SW.

Teraz to szpitale potrzebują pomocy, brakuje sprzętu i wszystkiego a nie wsparcie na miesiąc, kiedy większość firm albo stoi albo pracuje na mocno zwolnionych obrotach. Naprawdę "pomagamy-inżynierom" - jak to pięknie medialnie wygląda...


Nie wiem Paweł jakie masz doświadczenia i z kim, ale w naszej firmie zawsze realizujemy tą pomoc. Jedną różnicą jest to, że ktoś bez subskrypcji musi poczekać dłużej (zwykle kolejny dzień roboczy).
Kajetan Sekuła
K.S
 
Posty: 3
Dołączył(a): lut 04, 2019 16:58

Re: [SOLIDWORKS] Darmowa pomoc techniczna!

Postprzez bildder » mar 26, 2020 19:23

Jesteście dużym dystrybutorem, chyba czujecie, że darmowe wsparcie ma trzeciorzędne znaczenie. Ludzie się martwią, by ich bliscy nie zachorowali, może nie umarli, żeby nie stracili miejsca pracy itp.

Zaoferujecie darmowe wsparcie przez cały rok (bezinteresownie), wtedy gdy użytkownicy tego potrzebują, a nie kiedy macie więcej czasu.
Co do jakości wsparcia nie będę się wypowiadał, mam jednak przegląd jak to wygląda w praktyce bo również wspieram firmy/osoby od kilkunastu lat.

A co do super inicjatyw - takie coś się teraz liczy, to realna, namacalna pomoc: https://www.facebook.com/groups/budujem ... r/?fref=nf
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
----------------------------
Szkolenia SOLIDWORKS
Podręczniki SOLIDWORKS
Nowy blog SOLIDWORKS
Avatar użytkownika
bildder
 
Posty: 1338
Dołączył(a): sie 03, 2007 08:53
Lokalizacja: W-wa

Re: [SOLIDWORKS] Darmowa pomoc techniczna!

Postprzez K.S » mar 27, 2020 00:32

Paweł masz rację, w obecnej sytuacji są większe zmartwienia jak brak dostępu do pomocy z SOLIDWORKS.
Nie chcę tu wchodzić w dyskusję co jest ważniejsze obecnie. Jeśli chodzi o świadczenie pomocy - uważam, że każdy gest bezinteresownego wsparcia jest na wagę złota..

Założyłem ten temat by dotrzeć do szerszego grona użytkowników by mógł ktoś skorzystać z pomocy za darmo. Znaczna większość inżynierów pracuje zdalnie - z domu. Nie mając przy sobie współpracowników/wsparcia wewnętrznego (chociażby po to nasza pomoc została zaoferowana by móc nadal wydajnie pracować i cytowanej przez Ciebie pracy nie stracić...)! Oby jak najwięcej osób pracę podejmowało i robiło ją równie wydajnie jak z przed rozpoczęcia epidemii. Skutki dla gospodarki i tak będą olbrzymie.

Pomagajmy nie krytykujmy. Peace :wink:
Kajetan Sekuła
K.S
 
Posty: 3
Dołączył(a): lut 04, 2019 16:58


Powrót do Pytania studentów, laików i początkujących

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników