_

ILE ZARABIA OPERATOR-PROGRAMISTA CNC ???? podajcie orientacy

Wszystkie posty ze starego forum CAD/CAM.

ILE ZARABIA OPERATOR-PROGRAMISTA CNC ???? podajcie orientacy

Postprzez IRC » kwi 27, 2004 23:28

chciałem się zorientować ile się zarabia na stanowisku operatora - programisty , obrabiarek sterowanych numerycznie ( frezarka , tokarka ) chodzi mi o kwotę orientacyjną ( przedział )<br>z góry dzieki <br>pozdrawiam
IRC

Re: ILE ZARABIA OPERATOR-PROGRAMISTA CNC ???? podajcie orien

Postprzez Gość » kwi 27, 2004 23:29

: chciałem się zorientować ile się zarabia na stanowisku operatora - programisty , obrabiarek sterowanych numerycznie ( frezarka , tokarka ) chodzi mi o kwotę orientacyjną ( przedział )<br>: z góry dzieki <br>: pozdrawiam<br>
Gość

Postprzez Gość » kwi 28, 2004 00:13

Witam !<p>Technik mechaniki precyzyjnej i automatyki, przerwane studia mechaniczne, choć nie jestem stolarzem pracowałem w branży meblowej ( biurowe i hotelowe) 1 rok. Orka na 3 zmiany kręgosłup do wymiany 720zł wystarczy na banany ! ( ale doświadczenie też się liczy &#8211;centrum obróbcze Biesse ROVER 322 i 321). <p>Ps. Sam jestem ciekawy ile ludzie zarabiają - pozdrawiam CNCOWCOW. <br>
Gość

Postprzez marec007 » maja 05, 2005 16:34

: Witam !<br>: Technik mechaniki precyzyjnej i automatyki, przerwane studia mechaniczne, choć nie jestem stolarzem pracowałem w branży meblowej ( biurowe i hotelowe) 1 rok. Orka na 3 zmiany kręgosłup do wymiany 720zł wystarczy na banany ! ( ale doświadczenie też się liczy &#8211;centrum obróbcze Biesse ROVER 322 i 321). <br>: Ps. Sam jestem ciekawy ile ludzie zarabiają - pozdrawiam CNCOWCOW. <p>Pracuje w firmie stolarskiej gdzie pracuje sie na roverach nie zarabiaja wcale kokosow zalezy od miesiaca jak wicej idzie mebli wieksze wyplaty: zwykle osoby ktore pracujea na maszynach to 800- 1000 zł ale jedna osoba (brygadzista) roverow (bo mamy ich 6) zarabia wiecej ale ile kto to wie... (znajomy szefa :))<br>
marec007