_

jaka cena??

Forum poświęcone aplikacjom takim jak Inventor, Solid Edge, SolidWorks... czyli nowoczesnym narzędziom do modelowania.

jaka cena??

Postprzez gilu99 » sty 27, 2010 18:53

Witam!!
Mam nawiazac wspolprace z firma ktora produkuje vzesci rowerowe. Mam robic wizualizacje w SW roznych elementow. I moje pyyanie, ile jest to warte. Dodam, ze jestem nowy w branzy. Ile wart projekt przykladowo takiej sztycy??
http://www.mtbnews.pl/content/view/1605/44/
Chodzi tutaj o projekt wizualizaxji w SW + dokumentacja 2D + MES w COSMOSie.
Z gory dziekuje za odpowiedz ;)
gilu99

Re: jaka cena??

Postprzez bildder » sty 27, 2010 19:58

Za projekt mozesz wziac tyle, ile ktos zechce ze niego zaplacic! Umiejetnosc wyceny swojej pracy to rzecz podstawowa, i takie pytanie sa raczej smieszne.

Np. takie obliczenia (chyba w Simulation a nie Cosmos), raczej statyka to za malo, wiec czy masz rozszerzony pakiet Simulation, ze zmeczeniem itp? Czy to taka sciema z obliczeniami... Jezeli ktos kupuje rower do trialu, to chcialby miec pewnosc, ze przy skoku z 2m przy masie np. 80 kg nic sie nie zlamie...ciekaw jestem czy sie podpiszesz pod takim obliczeniem.

A takie renderingi, zeby robic dobre wizualizacje trzeba miec troszke uzdolnien w tym kierunku, poza tym cena zalezy np. od rozdzielczosci...

ps. spojrzalem z ciekawosci na Twoje poprzednie posty stad moja przydluga wypowiedz - ale z takim doswiadczeniem i znajomoscia tyluuu programow dasz rade :wink:
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
----------------------------
Szkolenia SolidWorks

Obrazek
bildder

Postprzez Mateo_S » sty 27, 2010 20:20

..pewnie Pan Gilu nie wykupił subskrypcji i pracuje na 2008 /lub niżej/ bo zakładam oczywiście, że pracuje na legalnej wersji, wszak będzie robił projekty zarobkowo
[url=http://www.solidworkstv.com/]solidworkstv.com[/url] | wszystko o [color=red][b]Solid[/b]Works[/color] bez płacenia abonamentu
odwiedź nas na [url=http://www.facebook.com/solidexpert]Facebook[/url]
Mateo_S