_

Jaka najlepsza pierwsza praca?

Rozmowy na różne bardziej lub mniej luźne tematy, nie związane z tematyką innych forów.

Jaka najlepsza pierwsza praca?

Postprzez luki85 » lis 23, 2009 22:44

Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum, wiec jesli napisze cos nie tak to prosze o wyrozumialosc... Jestem studentem wydziału mechanicznego, mechaniki i budowy maszyn na specjalizacji aparatury i instalacji przemyslowej. Jako, ze jestem na 5 roku i w koncu czas pozwala na zdobycie doswiadczenia to w koncu odbywam praktyki stududenckie w niewielkim biurze projektowym specjalizujacym sie projektami dla przemyslu chemicznego i przemyslowego. Jednak powiem szczerze, ze inaczej sobie to troche wyobrazalem i poszukuje jakiejs innej firmy, ktora dalaby mozliwosc wiekszego rozwoju. Niestety nie znam zadnych firm w rejonie Slaska (Tychy, Katowice) gdzie udaloby mi sie zdybyc doswiadczenie na programach typu AutoPlant, AutoPipe itp. Oprocz tego jestem przerazony gdy czytam oferty pracy i widze, ze kazdy praktycznie z branzy aparaturowej, energetycznej wymaga znajomosci powyzszych programow... Stad chcialbym sie dowiedziec od bardziej doswiadczonych od siebie w czym sie teraz specjalizowac na tym ostatnim roku i gdzie mozna zdobyc konkretna praktyke??? Moze ktos poda konretne firmy nastawione na ambitnych, mlodych konstruktorow? Bojac sie o swoja przyszlosc, we wlasnym zakresie ucze sie pracy w SolidWorks, na praktykach VVD, DTZ, DTF ale nie wiem juz sam co wybrac bo nie jestem w stanie wszystkiego ogarnac :D
luki85

Re: Jaka najlepsza pierwsza praca?

Postprzez luki85 » lis 24, 2009 22:41