_

jezyki? jak to jest z tym w pracy?

Rozmowy na różne bardziej lub mniej luźne tematy, nie związane z tematyką innych forów.

jezyki? jak to jest z tym w pracy?

Postprzez 9toml » maja 29, 2008 21:51

Witam wszystkich.

Chcialem sie dowiedziec jak to jest z tymi jezykami w pracy.. czy lepiej umieć jeden jezyk biegle czy np jeden na poziomie sredniozaawansowanym a drugi podstawowym.

Pytam bo jestem w trakcie kursu fce i zastanawiam sie czy pozniej dalej kontynuowac nauke angielskiego zeby osiagnac jakis fajny poziom czy moze zaczac sie uczyc np niemieckiego (slyszalem ze trudny jezyk) Jestem studentem 3 roku Mechaniki i Budowy Maszyn wiec przyjmijmy ze zotaly mi dwa lata na nauke - zastanawiam sie czy jest sens zaczynac nauke jakiegos innego jezyka od podstaw. Czy moze jeszcze jakies inne jezyki poza niemieckim i angielskim wchodzą w gre w tej branzy?

z gory dziekuje za odpowiedzi.

pozdrawiam
9toml

Re: jezyki? jak to jest z tym w pracy?

Postprzez dar » maja 29, 2008 23:23

9toml napisał(a):Witam wszystkich.

Chcialem sie dowiedziec jak to jest z tymi jezykami w pracy.. czy lepiej umieć jeden jezyk biegle czy np jeden na poziomie sredniozaawansowanym a drugi podstawowym.

Pytam bo jestem w trakcie kursu fce i zastanawiam sie czy pozniej dalej kontynuowac nauke angielskiego zeby osiagnac jakis fajny poziom czy moze zaczac sie uczyc np niemieckiego (slyszalem ze trudny jezyk) Jestem studentem 3 roku Mechaniki i Budowy Maszyn wiec przyjmijmy ze zotaly mi dwa lata na nauke - zastanawiam sie czy jest sens zaczynac nauke jakiegos innego jezyka od podstaw. Czy moze jeszcze jakies inne jezyki poza niemieckim i angielskim wchodzą w gre w tej branzy?

z gory dziekuje za odpowiedzi.

pozdrawiam