_

Menadżer licencji nie działa. AutoCAD 2017 64 bit. Win 10

Wszystko o działającym (lub nie) sprzęcie w pracy CAD-owca.

Menadżer licencji nie działa. AutoCAD 2017 64 bit. Win 10

Postprzez stopczyk86 » mar 02, 2018 20:29

Witam,
Mam problem z AutoCadem 2017 PL 64bit.
Po uruchomieniu programu wyskakuje komunikat: "menadżer licencji nie działa lub jest źle zainstalowany. Produkt AutoCAD zostanie teraz zamknięty" i program się zamyka.
Wszystkie produkty autodesku odinstalowałem. Wyczyściłem rejestr programem ccleaner usuwając wpisy w rejestrze po odinstalowaniu programów. Zainstalowałem (na uprawnieniach administratora) ponownie i sytuacja się powtarza.
Dodam, że usługa "FlexNet Licensing Service 64" była i jest cały czas włączona.

Mój system operacyjny to: Windows 10 Home 64bit

Proszę o jakieś wskazówki jak można by poradzić sobie z tym programem.
stopczyk86
 
Posty: 3
Dołączył(a): mar 02, 2018 20:14

Re: Menadżer licencji nie działa. AutoCAD 2017 64 bit. Win 1

Postprzez stopczyk86 » mar 05, 2018 12:18

Nikt nie miał podobnego problemu?

Próbowałem przez weekend zrobić następujące kroki ale bez efektów:

http://www.pccpolska.pl/tips-tricks-aut ... stalowany/
stopczyk86
 
Posty: 3
Dołączył(a): mar 02, 2018 20:14

Re: Menadżer licencji nie działa. AutoCAD 2017 64 bit. Win 1

Postprzez infinitywaves » mar 13, 2018 22:07

Witam,

rozumiem że żadna z powyższych metod nie przyniosła rezultatu? To jest nadal aktualny problem czy rozwiązany?

Pozdrawiam
I.
https://soundcloud.com/infinitywaves
Avatar użytkownika
infinitywaves
 
Posty: 529
Dołączył(a): paź 23, 2011 23:33

Re: Menadżer licencji nie działa. AutoCAD 2017 64 bit. Win 1

Postprzez stopczyk86 » mar 15, 2018 23:18

Witam,
Ostatecznie w firmie zamienili mi sprzęt na inny, na którym zainstalowano win 10 pro oraz wyłączono aktualizacje. Licencja autocada odpaliła i wszystko śmiga. Natomiast na poprzednim sprzęcie z win 10 home to firmowy specjalista od IT też nie dał rady. Zadaliśmy pytania do Autodesku i generalnie nas odesłali do informacji zamieszczonych jak w linku powyżej.. zamiana sprzętu pomogła i przy tym już pozostaliśmy. Watek można zamknąć.
stopczyk86
 
Posty: 3
Dołączył(a): mar 02, 2018 20:14

Re: Menadżer licencji nie działa. AutoCAD 2017 64 bit. Win 1

Postprzez infinitywaves » mar 20, 2018 12:52

Witam ponownie,

jeżeli dobrze zrozumiałem wymienili sprzęt z powodu błędu licencji oprogramowania? ha ha ale ubaw, nie no kosmos, normalnie jak na obecnych serwisach samochodowych, niczego nie naprawiają, to nie są mechanicy tylko wymieniacze. Wystarczyło zmienić OS jak W10 tak szaleje. Ponownie napisze do wszystkich W8.1Npro jest ostatnim OS który warto przemyśleć, nieco szybszy od W7, stabilny, wszystko goni bez pudła itd.

Pozdrawiam
I.
https://soundcloud.com/infinitywaves
Avatar użytkownika
infinitywaves
 
Posty: 529
Dołączył(a): paź 23, 2011 23:33

Re: Menadżer licencji nie działa. AutoCAD 2017 64 bit. Win 1

Postprzez ziele_o2k » mar 20, 2018 15:35

Win 10 niestety leży jeśli chodzi o Autocada. Na moim sprzęcie, który jest raczej przeciętny wszystko śmiga jak szalone, a na innym kompie, który jest jak dla mnie z kosmosu, tnie się niemiłosiernie.

Na Win 7 wszystko ładnie śmigało wszędzie bez większych problemów.
Ziele
Avatar użytkownika
ziele_o2k
 
Posty: 736
Dołączył(a): mar 18, 2014 11:33
Lokalizacja: Poznań

Re: Menadżer licencji nie działa. AutoCAD 2017 64 bit. Win 1

Postprzez krzysztofel » mar 26, 2018 20:54

Jeśli to była aktualizacja z win 7 do win 10 należy odinstalować sterowniki karty graficznej z menadżera urządzeń z opcją "Usuń oprogramowanie tego sterownika dla tego urządzenia" - uruchomić ponownie komputer i poczekać aż sterowniki się pobiorą na czysto. Myślę, że na 100% powinno pomóc. :)
KONIECZNIE POZNAJ IronCAD.
STUDENCI MECHANIKI I BUDOWY MASZYN Z CAŁEGO KRAJU! ->DOŁĄCZ DO NAS!
Strona www: http://www.ironcad.pl/forum/index.php
krzysztofel
 
Posty: 148
Dołączył(a): mar 16, 2012 23:48


Powrót do Hardware

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników