_

Monitor LCD

Wszystko o działającym (lub nie) sprzęcie w pracy CAD-owca.

Monitor LCD

Postprzez Andrzej R » cze 04, 2006 14:35

Witam
Mam prośbę, prosiłbym kilku użytkowników monitorów LCD o podanie modeli na jakich pracują, i z których są zadowoleni.(zastosowanie: ACad, Office czasami film). Chciałbym kupić monitor LCD 19" cena ok 1700zł
I jeszcze jedna sprawa, szukam stronki www gdzie są rankingi, porównania monitorów ale aktualizowane, nie sprzed pół roku, może ktoś wie gdzie można znaleść taką stronkę.
Pozdrawiam
Andrzej
Andrzej R

Re: Monitor LCD

Postprzez gary » cze 04, 2006 19:48

Witam,
używam 19stki (właściwie 2-óch obok siebie :D) marki Sony model S95FS.
Za pierwszy zapłaciłem ok 1900, za drugi 1600 (ach te ceny szybko spadają)
Na monitorkach bardzo dobrze mnie się pracuję, wprawdzie nie jestem nadzwyczajnym profesjonalistą, ale stosunkowo często coś kreślę.
Czas reakcji to 16 ms
Kontrast: 700:1
Jasność: 250 cd/m²
Kolor wyświetlania: 16.77 mln
gniazdo standardowe oraz DVI
Jedynym mankamentem (jak dla mnie) to brak pivota-choć mozna sobie odkręcić 4 wkręty i ekran porzestawić. Poza tym polecam wykonanie i jakość (zero uszkodzonych pixeli). Wiem, że cena jest dość wysoka, ale cóż mnie ponadto odpowiadał design.
Używałem róznież 23 calowego soniaka, ale ze względu na hałas (wentylator chłodzący matrycę) zrezygnowałem. Wystarczy, że karta graficzna mi wyje jak diabli.

Do poczytania poleciłbym stronkę http://www.benchmark.pl/
http://www.tomshardware.pl/display/index.html
a do wyboru najkorzystniejszej ceny http://www.skapiec.pl/ i
http://www.kupujemy.pl/

Pozdrawiam
Piotr Gawarecki
gary

Postprzez Constantin » lip 22, 2006 22:58