_

Pierwsza praca- pierwszy dzień

Rozmowy na różne bardziej lub mniej luźne tematy, nie związane z tematyką innych forów.

Pierwsza praca- pierwszy dzień

Postprzez Qazim » cze 29, 2014 20:15

Witam Wszystkich bardzo serdecznie.

Jestem studentem politechniki na 4 roku i we wtorek zaczynam pracę na stanowisku konstruktora, będzie to moja pierwsza POWAŻNA praca w zawodzie. Po rozmowie kwalifikacyjno-oraganizacyjnej wiem, że na początku będę pełnił raczej rolę asystenta, przyuczał się do zawodu.
Piszę do Was, ponieważ chciałbym się zapytać jak wyglądały u Was pierwsze dni pracy w dziale konstrukcji czy podobnych, na co zwracać uwagę itp.

Wszystkim za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję :)

Pozdrawiam
Qazim

Re: Pierwsza praca- pierwszy dzień

Postprzez velaskez » lip 01, 2014 17:39

Wstałem, przeszedłem 1m od łóżka do biurka. Zacząłem pracować. Ale za to co miesiąc mogę sobie nadawać tytuł pracownika miesiąca :lol:
velaskez

Re: Pierwsza praca- pierwszy dzień - a wogule to pierwszy ra

Postprzez z » lip 01, 2014 22:32

velaskez napisał(a):Wstałem, przeszedłem 1m od łóżka do biurka. Zacząłem pracować. Ale za to co miesiąc mogę sobie nadawać tytuł pracownika miesiąca :lol:

No nie na miejscu ten komentarz. Tak bez siku i mycia zębów poszedłeś do pracy?
Ponadto pytacz dopiero ćwierć miesiąca pracuje, wiec tylko ćwierć tytułu mu się należy. A tak na marginesie, o co chodziło pytaczowi się zastanawiam. Jakich odpowiedzi się spodziewał. Ech. Może jakiś blog założy, to się dowiemy minuta po minucie jak ten pierwszy dzień mu minął...
z
z

Postprzez LarryPL » lip 02, 2014 08:34

Bardzo ważna jest pierwsza praca. To tutaj nie tylko zdobywasz doświadczenie zawodowe, ale również tzw. obycie w pracy.