_

Początek z CADem

Forum ogólne. Miejsce na pierwsze pytania w karierze projektanta. Wszelkie tematy, których nie można zakwalifikować do jednej z poniższych grup.

Początek z CADem

Postprzez PatrykA » paź 12, 2019 20:39

Cześć wszystkim,
Chciałbym w tym poście się przedstawić, opowiedzieć o sobie i jednocześnie podpytać o kilka spraw. Mam nadzieję, że będziecie wobec mnie wyrozumiali i że otrzymam kilka rad by dobrze poprowadzić swoją przyszłość w zakresie CADa.
To co chciałbym o sobie powiedzieć to fakt, że jestem absolwentem Inżynierii Biomedycznej i w zasadzie tam spotkałem się z SolidWorksem na jednym z przedmiotów, a następnie ukończyłem kursy Inventora 1 i 2 stopnia oraz 1 stopnia z AutoCADa, ponieważ uczelnia zapewniła nam przyzwoitą ofertę. Przed kursem już miałem dużo przepracowanych modeli 3D ze szkiców znalezionych na internecie, a po kursie ruszyłem na dobre i przerobiłem na prawdę mnóstwo tutoriali, części. Także próbowałem tworzyć elementy i zespoły od zera. Jestem w 100% pochłonięty Inventorem i wiem, że to jest to co chciałbym robić w przyszłości. Dlatego teraz zwracam się do Was, ludzi, którzy mają styczność z tym na co dzień, którzy już kilka lat przepracowali w tym obszarze. Chciałbym przede wszystkim się dowiedzieć od Was, co muszę wiedzieć przed podjęciem pracy, co na pewno przypomnieć, co przeczytać, na co zwrócić uwagę. Chodzi mi o takie rzeczy, które na 100% mi się przydają. Problemem dla mnie jest to, że do końca roku pracuję za granicą i nie mam możliwości podjęcia jakiejś pracy czy stażu w Polsce, a nie chcę tracić czasu i chciałbym te kilka miesięcy spożytkować na to by być jak najlepiej przygotowanym do pracy.
Myślałem także o czymś w stylu freelancera, ale na takiej zasadzie, że po prostu chciałbym zobaczyć jak to wygląda od strony praktycznej, czyli podjąć się jakiegoś projektu, zobaczyć czy dam radę itd.
PatrykA

Re: Początek z CADem

Postprzez NewJoker » paź 12, 2019 23:03