_

porada Bielsko biała

Forum ogólne, ale nie do zadawania "prostych pytań". Wszystko o CAD, czego nie da się bezpośrednio połączyć z tematyką jednego z poniższych forów tematycznych.

porada Bielsko biała

Postprzez Jakub123 » sty 03, 2019 23:32

Cześć,
W najbliższym czasie planuję się przenieść do Bielska jednak (już na stałe) dlatego potrzebuję znaleźć tam pracę, . Mam trochę doświadczenia z różnych branż. Cały czas pracuję jako konstruktor.Biegle obsługuję programy 3D, szybko się uczę. Chciałbym pracę, w której będę się rozwijał a firmie będzie zależało na moim rozwoju. No i oczywiście będę zadowolony finansowo. Wiem, brzmi jak bajka ale czasem tak można trafić. Niestety sytuacja zmusza mnie do powrotu w te strony. Jakieś propozycje? Dobre rady, które firmy omijać? Nie chcę tracić czasu i pieniędzy na dojazd do typowych Januszy biznesu itp. Gdyby ktoś był z Bielska i znał rynek i podzielił się cennymi uwagami będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Jakub123

Re: porada Bielsko biała

Postprzez mldr » sty 04, 2019 12:32

Co chciałbyś robić (branża, "poziom" w hierarchii)? Jaka pensja? I jak definiujesz "Janusza"?
Bielsko jako tako daje radę, ale stoi głównie na mniejszych, lokalnych firmach (czyli klimat januszowy) i kilku większych, w których również "rodzinna atmosfera" się udziela.
Pensja dla ogarniającego gościa 4-6 netto, więcej pewnie jest możliwe, ale to rzadki przypadek. Mniej też możliwe (i to już częstszy przypadek) :D
/\\/\/\/\/\
mldr

Postprzez Jakub123 » sty 04, 2019 19:24