_

Potrzebni Graficy3d do projektu Gry

Forum poświęcone aplikacjom takim jak Inventor, Solid Edge, SolidWorks... czyli nowoczesnym narzędziom do modelowania.

Potrzebni Graficy3d do projektu Gry

Postprzez intoxicate » gru 22, 2005 17:39

Intoxicate Interactive to grupa ludzi związanych wspólną pasją do tworzenia gier komputerowych. Obecnie pracujemy nad prężnie rozwijającym się projektem fabularnej gry komputerowej (cRPG, Burżuazja: Perła Pustkowi), której akcja toczy się w postnuklearnej Europie Środkowej.
Na dzień dzisiejszy jest to wciąż projekt fanowski, lecz dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy ponad czterdziesto osobowego teamu, jesteśmy już blisko przeistoczenia się w profesjonalny projekt komercyjny.
Wraz z wejściem naszego projektu na kolejny etap developingu potrzebujemy osób, które zajmą się:

- Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur przedmiotów

- Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur pojazdów.

- Kolejnym etapem pracy będzie modelowanie postaci oraz architektury.


CO OFERUJEMY:

- Zdobycie doświadczenia w game industry
- Dołączenie do rozpoznawalnego, fanowskiego projektu, bliskiego przeistoczenia się w profesjonalne i komercyjne przedsięwzięcie
- Otrzymanie szansy stania się częścią studia Intoxicate Interactive
- Zobowiązujemy się, by uczynić zdobywanie twojego doświadczenia bardziej przyjemnym oraz kreatywnym.
- Nie pozwolimy Ci się nudzić i z każdym tygodniem wzbogacisz swoje portfolio o kolejne ciekawe modele.

CZEGO WYMAGAMY

1. Modelowanie:

Gra przewidziana jest wyłącznie na karty nextgen - nie oszczędzamy przesadnie na ilości ścianek. Wymagamy jednak by każdy polygon był dokładnie przemyślany.

2. Przygotowanie tekstur:

Nie oszczędzamy na ich ilości i rozmiarach - wymagamy jedynie by każdy piksel był porządnie i sensownie wykorzystany.

3. Umiejętności przygotowania normal map. generowanych zarówno z bump map, Hpoly meshu jak i kombinacji tych 2 metod.

- Przygotowanie Specular map.
- Przygotowanie Bump map.
- Przygotowanie mapy przezroczystości.
- Przygotowanie Lightmap.

Kandydat musi wykazać się znajomością low poly modeling na poziomie zaawansowanym.


Aby nie było wątpliwości - zaznaczamy, iż praca w projekcie fanowskim jest pracą bezpłatną, Jednak przeistoczenie się w projekt komercyjny pozwoli na wprowadzenie regularnych płac, oraz wypłatę wynagrodzenia za pracę wcześniej wykonaną.
Zdajemy sobie sprawę z tego, iż osoby, które już pracowały w branży zarobkowo, w większości uznają, iż praca za darmo (tymczasowo) nie spełnia ich ambicji. Nasze ogłoszenie kierujemy, więc głównie do pracujących dorywczo (freelance) - którzy nie boją się ryzyka i cenią sobie dzielenie swojej pasji wraz z innymi ludźmi, dla których pieniądze nie są ważniejsze od marzeń.
Oczywiście osoby, które opanowały już zasady dotyczące tworzenia modeli dla game industry, a jeszcze nie maja "realnego doświadczenia" również są mile widziane.


Zgłoszenia śłać na : intoxicate@nma-fallout.com, gdy mail nie dochodzi to: bartonf@poczta.onet.pl
Moje gg: 6949428

Pozdrawiam,
Andrzej Koloska
Project Manager@Intoxicate Interactive
intoxicate
 
Posty: 1
Dołączył(a): gru 19, 2005 16:11

Re: Potrzebni Graficy3d do projektu Gry

Postprzez darek » gru 25, 2005 03:38

Andrzej
Powiem tylko: Ha Ha i zycze powodzenia :D
Gdybym taka informacje przeczytal 5 lat temu gdy uczylem sie modelowania w Pro/E, bylbym zapewne pierwszym kandydatem do tego projektu. Modelowalem wszystko co wpadlo mi w rece: telefon komorkowy, rzeczy z kuchni zony, obudowa komputera z glosnikami, nawet wziolem projekt domu nad ktorym pracowala zona (jest architektem, pracuje w Auto Cad 2D) i zrobilem go w Pro/E. Wyslalem e-maila do Fiata (do Wloch) by przyslali mi troche dokumentacji do 126P Malucha, oczywiscie zignorowali moja prosbe. Gdy nauczylem sie biegle poslugiwac ISDX, zrobilem karoserie Malucha przy uzyciu "trace sketch" (kolega wyslal mi zdjecia i glowne wymiary), wyslalem do nich IGES-a i otrzymalem odpowiedz, ze kilka szczegolow nie zgadza sie z dokumentacja :D
Gdy poszedlem na pirwsze interview o prace to w czasie danym na zrobienie modelu, zrobilem jego rendering (JPEG), krotka animacje (MPEG) i zrobilem mechaniczna analize modelu. I to ja powiedzialem za ile chce pracowac a nie ile oni oferuja (juz wtedy pracowalem jako Pro/E designer)
Do czego zmierzam tym postem ?
Chce zaznaczyc, ze przy profesjonalnym projektowaniu modeli 3D, potrzeba profesjonalnych projektantow, znajacych sie na tym co robia a nie kogos kto przy uzyciu 300 features zrobil prosty model pistoletu do gry.
Profesjnalny projektant ceni swoja prace i na pewno nie zrobi tego za free.
Jezeli sie myle to pozdrawiam wszystkich "profesjonalistow".
darek
darek
 
Posty: 7
Dołączył(a): paź 04, 2005 04:15

Re: Potrzebni Graficy3d do projektu Gry

Postprzez Witek » gru 26, 2005 20:41

Witajcie,
z mieszanymi uczuciami właczam się do tej dyskusji. Kolega DAREK powinien wiedzieć, że naprawdę to nie będzie profesjonalny projekt bo nie profesjonaliści będą go robić. Ale może jednak coś z tego będzie - jeżeli nie teraz to w przyszłości. Być może zapał, wiara w sukces spowodują, że następny projekt będzie już bardziej profesjonalny - chłopcy się czegoś nauczą. Wykluczam tu aż taką naiwność Andzeja, że pragnie - kosztem niewiele umiejących i przez to darmowych pracowników odnieść sukces. Sądze raczej, że poszukują jakiejś drogi - a nauki przed nimi dużo.
Oczywiście tacy wybitni specjaliści jak kolega Darek tylko powinni wzruszyć ramionami - mamy swoje zajęcia, bardzo dobrze płatne. Zamiast tego przeczytaliśmy peany zapewniające nas o niezwykłym geniuszu kolegi DARKA. Szczerze gratuluje - jakoś bez zazdrości.
Włączyłem się do dyskusji natym forum i autentycznie odpowiadam na pytania, pomagam w pierwszych krokach młodym ludziom, pełnym zapału a niekoniecznie wiedzy. I ci młodzi ludzie piszą, ja im odpowiadam, staram się pomóc; nieraz straciłem popołudnie na rozwiązanie często wymyślonego problemu. I wystarczy, że opopwiedzą krótko - dzięki.
Zapewne taka postawa poraz kolejny zdziwi kolege DARKA ale jednak.
Mam pewną propozycje. Moja obecność na tym forum wzięła się z tego, że brakuje literatury do Pro/E. Możę koleda DAREK - znający perfekcyjnie tem program - mapisze ciekawą książkę na ten temat. Sukces rynkowy gwarantowany.
Wracając do nurtu głównego - może lepiej zachęcić ich do takiej pracy i zdobywania wiedzy? Pod warunkiem, że ppropozycja kolegi Andrzeja jest w pełni uczciwa.
Pozdrawiam wszystkich
Witek
 
Posty: 17
Dołączył(a): lis 09, 2005 14:06

Re: Potrzebni Graficy3d do projektu Gry

Postprzez darek » sty 08, 2006 06:03

Witam ponownie
Przepraszam ze z takim opoznieniem odpowiadam, ale po przeczytaniu postu kolegi Witka po prostu wzruszylem ramionami i przeszedlem do codziennych projektow. Wiele razy wracajac z pracy obiecywalem sobie, ze "dzis cos odpisze', ale mysle sobie po co ciagnac ten watek? ale skoro juz tu klikneliscie to sprobujcie doczytac do konca.
Szczegolnie kieruje go do kolegi Witka.
Moje zainteresowanie polskimi listami CAD wzielo sie wlasnie z checi napisania ksiazek do Pro/E i chcialem zrobic rozeznanie o przydatnosci tego pomyslu. Prywatnie posiadam wiekszosc materialow z www.cadquest.com i otrzymalem ich zgode na tlumaczenie (oczywiscie pod warunkami). Pierwsze bylo nieistniejace juz forum RUCKER-a, tez z przyjemnoscia podpowiadalem jak zrobic "innego slimaka", jak zrobic parametryczna tabelke w rysunku by numery zaczynaly sie od np. 11 a nie od 1, co zrobic by przy uruchamianiu Pro/E w oknie startowym bylo cos innego niz to co daje PTC, opisalem tez dokladnie o co chodzi przy projektowaniu opony uzywajac "toroidal bend", Ci ktorym podpowiadalem zapewne wiedza o czym pisze.
Moja znajomosc CAD-a to nie tylko Pro/E, w mniej lub wiekszym stopniu to jeszcze Catia V5, Solid Works, Ansys (o Auto Cad nie wspomne bo to raczej Biblia dla CAD-owcow).
Potem "podgladywalem" to Forum, jeszcze gdy bylo w wersji bardzij "anonimowej". Szczerze mowiac ubawilem sie troche czytajac posty typu "trzebabylo sie uczyc a nie studiowac". Nawiazalem kontakt z kims pod ksywa "Grab", "chlonal" CAD-a tak jak jak przed laty, udostepnilem mu wszystko co mialem, tutoriale, gotowe configi, wszystkiego ponad 400 mega!.(Pro/E, Catia, Ansys), Nie byla to transakcja businesowa, warunek byl jeden: otrzymal za darmo, i niech w tej samej cenie sie tym podzieli.
Do dzis nie uslyszalem nawet "pocaluj mnie w d..e. Przepraszam ze tak pisze, oczekiwalem tylko tego co kolega Witek-dzikuje.
Od tego czasu przestalem sie udzilac publiucznie na polskim forum CAD-a, choc nie ukrywam ze mam sporo do powiedzenia na temat powyzszych progarmow.
Ale gdy przeczytalem, ze ktos prubuje znalesc "jekeni" do darmowej pracy nie moglem usiedziec spokojnie, dlatego sie odezwalem.
Oczywiscie kazdy z nas ma inny poglad na ten temat, i przepraszam kolege Witka za to ze odebralem go zbyt personalnie.
Pozdrawiam
darek
darek
 
Posty: 7
Dołączył(a): paź 04, 2005 04:15

Re: Potrzebni Graficy3d do projektu Gry

Postprzez ///RSth » sty 08, 2006 13:49

Witaj Darek!

Odnośnie tłumaczeń książek - do ProE. To wydaje się
dobry pomysł, bo niema w Polsce w ogóle literatury do
Pro/Engineer. A zainteresowanie tym programem jest
spore.
Pozdrawiam,
///RSth,

Polecam: CATIA - www.catia.com.pl /
PRO/E - www.pfp.w.pl / CAE - www.cae.info.pl
Avatar użytkownika
///RSth
 
Posty: 290
Dołączył(a): wrz 30, 2005 00:20
Lokalizacja: Wawa / Bemowo


Powrót do Modelowanie 3D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników