_

Praca inżynierska. Konspekt.

Forum ogólne. Miejsce na pierwsze pytania w karierze projektanta. Wszelkie tematy, których nie można zakwalifikować do jednej z poniższych grup.

Praca inżynierska. Konspekt.

Postprzez Resuscytacja » gru 07, 2020 21:59

Witam, nazywam się Damian i jestem studentem wydziału Mechanicznego o kierunku Energetyka.
Otóż, mój problem przedstawia się następująco:
Kończę już swoją edukację jako przyszły inżynier i przypadł mi nie bardzo fajny temat na pracę inżynierską, którą nie bardzo wiem jak zacząć.
Temat mojej pracy to „Numeryczna analiza porównawcza oporów przepływu wywołanych przez przepływomierze spiętrzeniowe”
Jest to praca o charakterze PROJEKTOWYM.
Celem mojej pracy jest numeryczne porównanie oporów przepływu spowodowanie przez takie przepływomierze jak: Dysze, kryzy, zwężki, mikro zwężki, sondy spiętrzające w jednakowych warunkach celem uzyskania dokładnego pomiaru przy możliwie najniższym spadku ciśnienia.
Praca ma polegać na numerycznej analizie rozkładu takich parametrów jak: ciśnienie i prędkości z wykorzystaniem konstrukcji przygotowanych w programie Autodesk Inventor Professional 2021, a następnie dokonaniu symulacji numerycznych w programie Workbench 2020 R2 (Fluid Flow – Fluent)
Dodam, że znajomość programu Inventor opanowałem na poziomie bardzo dobrym, ponieważ pracowałem na nim podczas zajęć przez 3 semestry, natomiast obsługę programu Workbench 2020 R2 (Fluid Flow – Fluent) na poziomie dobrym.
Pisze tutaj ze względu na to, że nie za bardzo wiem od czego zacząć. Jak w ogóle zabrać się za konspekt? Czego najpierw szukać. Jaka byłaby najbardziej przydatna literatura?
Mój promotor niestety jest jaki jest i oczekuje na konspekt, jak moja praca będzie wyglądać, i jak ja ją widzę, ale niestety nic nie przychodzi mi do głowy.