_

Problem [Solid EGDE]

Forum ogólne. Miejsce na pierwsze pytania w karierze projektanta. Wszelkie tematy, których nie można zakwalifikować do jednej z poniższych grup.

Problem [Solid EGDE]

Postprzez Wolverine » sty 18, 2019 17:05

Jestem początkujący w tym programie i mam problem. Próbuję zrobić otwór gwintowany lecz po wyborze rodzaju gwintu i naciśnięciu ok wyskakuje komunikat, że odległość między otworami musi być większa od zera
Wolverine

Re: Problem [Solid EGDE]

Postprzez Kacper Suchomski » sty 18, 2019 17:24

Nie znam się na Solid Edge, ale z opisu problemu wynika, że możesz tworzyć 2 otwory w jednym miejscu i program nie chce tego zaakceptować. Coś jakbyś 2 x w ten sam punkt kliknął.
Kacper Suchomski

Postprzez Wolverine » sty 19, 2019 00:14

Zanim wybiorę miejsce otworu wpierw ustawiam właściwości, m.in. wg jakiej normy ma być robiony ustawiam rozmiar otworu i czy ma być przelotowy.
W przypadku zwykłego otworu cylindrycznego nie mam tego problemu. Problem się pojawia jak wybieram otwór gwintowany
Wolverine

Postprzez gambolo » sty 21, 2019 08:54

Wolverine napisał(a):Zanim wybiorę miejsce otworu wpierw ustawiam właściwości, m.in. wg jakiej normy ma być robiony ustawiam rozmiar otworu i czy ma być przelotowy.
W przypadku zwykłego otworu cylindrycznego nie mam tego problemu. Problem się pojawia jak wybieram otwór gwintowany

Sprawdź czy takie coś zadziała: zrób otwór a później edytuj go i dodaj mu gwint.
gambolo

Postprzez Wolverine » sty 22, 2019 13:35

Znalazłem rozwiązanie. Zauważyłem ze w momencie wyboru gwintu nie jest nadawany skok. Po wprowadzeniu wartości skoku utworzyło żądany otwór.

Teraz uczę się robienia rysunków w tym programie. Wie może ktoś jak się wybiera arkusze do rysunków? Bo mi cały cza wyrzuca rysunek na formacie A2
Wolverine

Postprzez gambolo » sty 25, 2019 10:50

Kliknij prawym myszki na zakładce arkusza. Pojawi się opcja "Ustawienie arkusza" i tam możesz sobie zmienić formatkę.

Obrazek
gambolo