_

Problem z instalacją EdgeCam

Wszystko o wytwarzaniu wyrobów.

Problem z instalacją EdgeCam

Postprzez Radekkk1984 » lip 15, 2006 18:10

Mam taki mały problem ze nie potrafie uruchomić EdgeCam ma za mocne zabezbieczenia był bym wdzięczny jak ktoś moze napisałby mi pełną instrukcję jak go uruchomić lub dął linka do jakiegoś sensownego cracka.
Niestety jestem studentem i nie stac mnie na licencjonowany program
Z góry bardzo dziękuje !!!
Radekkk1984

Re: Problem z instalacją EdgeCam

Postprzez nql » lip 15, 2006 18:29

Radekkk1984 napisał(a):Mam taki mały problem ze nie potrafie uruchomić EdgeCam ma za mocne zabezbieczenia był bym wdzięczny jak ktoś moze napisałby mi pełną instrukcję jak go uruchomić lub dął linka do jakiegoś sensownego cracka.
Niestety jestem studentem i nie stac mnie na licencjonowany program
Z góry bardzo dziękuje !!!

Zamiast tak brzydko cos łamać kup ksiażkę http://helion.pl/ksiazki/edgeca.htm bedziesz mial legalna roczna wersje programu i do tego ksiazeczke z jego opicem. To juz chyba jest na kieszen studenta??
nql

Postprzez sosiek » lip 16, 2006 16:54

Którą wersję EdgeCama'a chciałbyś skrackować? Jakby co to mam Cracka do v10. Podaj namiary to Ci podeślę.

Nie jest to zbyt etyczne ani legalne dlatego nie polecam tego sposobu ale jeśli jednak nie stać Cię na książkę to chętnie pomogę;) Zresztą w książce masz wersję z licencją studencką a crack który posiadam jest "comercial licence".
sosiek

Postprzez shilkadriver » lip 16, 2006 20:20

No niech sie tylko Nicom o tym dowie to Was wystrzela.
Wersje studencka mozna zamowic za darmo wlasnie w Nicom'ie, lub jak to bylo wspomniane wyzej jest tez w ksiazce albo ewentualnie mozna dostac na seminariach Edge Cama.
Za pelna wersje niestety trza zaplacic. Nikt specjalistycznych programow za darmo rozdawal nie bedzie.

A Ty Radekkk84 zamiast wydawac na wodke to na ksiazke kasiore przeznacz :P