_

przekładania pasowa - zadanie

Wszystko o wytwarzaniu wyrobów.

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez MYCA » sty 19, 2010 10:57

:D

za tym szukac (google) tuleje tapper lock

tu masz pare a reszte poszukaj juz sam (2, 3, 4, str.)

http://www.akcesoria.cnc.info.pl/tulejki_taper.htm

http://www.abcnc.pl/tuleje-mocujace-taper-lock1

http://www.radius.pl/produkty.php?grupa ... kt=ser-sit kliknac na PDF po prawej

http://www.radius-radpol.com.pl/?produkty=61


Pozdr. :) tomek
Avatar użytkownika
MYCA
 
Posty: 3291
Dołączył(a): lip 27, 2008 12:38

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez baski » sty 22, 2010 00:45

dzięki za całą twoją pomoc, powoli kończę swój rysunek;) takie jeszcze pytanko w tabliczce (jako że jest to złożeniówka) w jakiej rubryce mam napisać z jakiego katalogu korzystałem, a w jakiej numer katalogowy?
baski
 
Posty: 10
Dołączył(a): sty 16, 2010 15:33

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez MYCA » sty 22, 2010 01:08

:D

w jakiej rubryce mam napisać z jakiego katalogu korzystałem, a w jakiej numer katalogowy?

powiem tak:

Producent i numer katalogowy - nie podaje sie zadnych katalogow (bo tych jest wiele).

Np: Lozysko SKF 3200

Pozdr. :) tomek
Avatar użytkownika
MYCA
 
Posty: 3291
Dołączył(a): lip 27, 2008 12:38

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez baski » sty 23, 2010 00:27

jeszcze takie 1 pytanie techniczne, na wale musi być jakieś wgłębienie czy coś, żeby można było tą tulejkę taper lock przykręcić? czy wystarczy, że wał ma jakąś chropowatość?
pozdr
baski
 
Posty: 10
Dołączył(a): sty 16, 2010 15:33

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez MYCA » sty 23, 2010 00:43

:D Witam,

zalezy - przy duzym przenoszonym momencie obrotowym Tapperlock wspomagana jest przez klin plaski. Przy mniejszych wystarczy tak jak jest, bez klina i wpustu w wale. Jutro poszukam jakichs danych...

Pozdr. :) tomek
Avatar użytkownika
MYCA
 
Posty: 3291
Dołączył(a): lip 27, 2008 12:38

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez MYCA » sty 23, 2010 12:53

:D Witam,

tak jak obiecalem - wartosci (okolo) przenoszonego momentu bez klina.

http://w256.wrzuta.pl/obraz/43Jb9ie6jr6 ... _bez_klina

http://www.maedler.de/de/Catalog/P/1643 ... /1993.aspx


Pozdr. :) tomek
Avatar użytkownika
MYCA
 
Posty: 3291
Dołączył(a): lip 27, 2008 12:38

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez baski » sty 24, 2010 22:42

a jeśli na tej mojej nieszczęsnej złożeniówce mam zestaw łożyskowy, to daję odnośnik i w tabeli piszę numer zestawu, czy muszę wpisywać odnośniki osobno do łożyska i osobno do obudowy?
pozdr
baski
 
Posty: 10
Dołączył(a): sty 16, 2010 15:33

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez MYCA » sty 24, 2010 23:10

:D Witam,

kupujesz i montujesz jako komplet - numer kompletnego lozyska z obudowa. Mozesz, dla celow naprawczych zrobic dodatkowe zlozenie dal kpl. lozyska z obudowa z odpowiednimi odnosnikami w tabelce. Ale takie podejscie widzi sie bardzo rzadko. Bo samo lozyko (zakladajac, ze obudowa jest ok) z zamowieniem, demontazem starego i montazem nowego bedzie drozsze niz wymiana kompletnego (trwa tez dluzej) :lol:

Pozdr. :) tomek
Avatar użytkownika
MYCA
 
Posty: 3291
Dołączył(a): lip 27, 2008 12:38

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez baski » sty 25, 2010 22:35

dzięki wielkie za twoje wskazówki i porady oraz wszelką pomoc, dziś oddałem swój projekt ( obliczenia+rys złożeniowy przekładni + rys wykonawczy wału) po blisko łacznej pracy przeszło 20 kilku godzin. Miałem tylko złe oznaczenie części na złożeniówce, ale koleś stwierdził, że na moim kierunku może się lekka wtopa zdarzyć bo nie będę konstruktorem-raczej:) więc zaliczone na 5 z delikatnym minusem:) Jeszcze raz wielkie dzięki
baski
 
Posty: 10
Dołączył(a): sty 16, 2010 15:33

Re: przekładania pasowa - zadanie

Postprzez MYCA » sty 25, 2010 22:40

:D witam,

gratulacje Obrazek

Moja pomoc mozesz smialo ograniczyc do powiedzmy 1%...

Pozdr. :) tomek
Avatar użytkownika
MYCA
 
Posty: 3291
Dołączył(a): lip 27, 2008 12:38

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do CNC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników