_

Pytanie o kursy

Forum ogólne. Miejsce na pierwsze pytania w karierze projektanta. Wszelkie tematy, których nie można zakwalifikować do jednej z poniższych grup.

Pytanie o kursy

Postprzez MrB » lis 29, 2016 15:59

Witam.
Jestem osobą początkującą w AutoCAD i staram się znaleźć miejsce do przyuczenia. Oczywiście z tym trudno... Mam wystarczająco dużo samozaparcia aby ogarniać temat i szkolić się w domu problem jest taki że wszędzie gdzie pytam o możliwość pracy na takim stanowisku (z ciekawości) to barierą jest brak wyższego wykształcenia (rozpocząłem pierwszy semestr dopiero).

Czy ukończony kurs i dobre umiejętności w programie cokolwiek zmienią na chwilę obecną?
I czy pracodawcy poważnie podchodzą do certyfikatu ukończenia jakiegoś tam kursu on-line czy interesują ich jedynie kursy stacjonarne z prawdziwego zdarzenia?
MrB

Re: Pytanie o kursy

Postprzez Mirek999 » lis 29, 2016 16:03

Liczą się przede wszystkim umiejętności. Pamiętaj , że to tylko narzędzie - jeśli nie będziesz rozumiał warstwy merytorycznej - czyli treści rysunku, to nikt nie da Ci pracy - nawet na stanowisku kreślarza,
Mirek999

Postprzez MrB » lis 29, 2016 16:12

Z tego co rozumiem Mirek jeżeli poświęcę czas i zdobędę umiejętności to warto iść w tę stronę.

Byłem w kilku firmach i słyszałem czasem, że przyjmą mnie po studiach, a teraz bez papieru to nie mam co liczyć na pracę.
Trochę to dziwne bo nawet nie pytali jaki dokładnie kierunek, nie pytali o aktualne projekty hobbistyczne które wykonałem. Miałem wrażenie że mało kto tam chce pracować więc biorą jak leci - a studia są warunkiem bo "szef tak nakazał". Przykre.

Pracuję obecnie jako spawacz i powiem szczerze praca z ludźmi na produkcji to mordęga nie fizyczna, ale psychiczna. Mam bogaty zasób wyobraźni, lubię coś sobie tam nakreślić, mam hobby i czuję się niekiedy jak wśród orangutanów. Oczywiście nie chcę generalizować. Po prostu każdy ma inne predyspozycje i zainteresowania.
MrB

Postprzez mrpl » lis 29, 2016 17:12