_

Szkolenie

Wszystko o wytwarzaniu wyrobów.

Szkolenie

Postprzez wizdar » sie 01, 2006 13:48

Witam, co szanowni forumowicze myślą o tym szkoleniu
http://www.ckp.pl/Ogłoszeniaiaktualności/Kursyiszkolenia/kursCNC/tabid/99/Default.aspx

jestem studentem i chciałbym poznać opinie "wyjadaczy".
Od czego zacząć w nauce sterowania numerycznego. Przyznam się szczerze, ze z CNC nie miałem do czynienia. A są wakacje i przydałoby się czegoś nauczyć tym bardziej że te zagadnienia mnie insteresują.
wizdar

Re: Szkolenie

Postprzez rafalxfiles » sie 03, 2006 15:24

Ja uważam że lipa.
Nie napisali dla jakiego sterowania.. po 1..
po 2.. to takie szkolenie to czysta teoria.. można się z książek tego nauczyć a nie na szkoleniu za 1500 zł
no chociaż jeżeli nie masz innych możliwości no to sam nie wiem.
Może masz jakiegoś znajomego który pracuje w tym zawodzie i by Ci mógł pokazać co i jak.. napewno więcej byś się dowiedział niż na kursie..
No ale to tylko moje zdanie..
Pozdrawiam

Rafał

P.S. Samo sterowanie żeby poznać to nie jest jakaś tam wielka filozofia.. bo teraz czy fanuc czy Hidenhain czy mazak to zasada jest podobna.. bardziej chyba trzeba poznać całą zasade.. czyli co jakim narzędziem można zrobić, od której strony itp. a programowanie to bajka
rafalxfiles

Postprzez Ivaho » sie 07, 2006 13:20

rafalxfiles napisał(a):Ja uważam że lipa.
Nie napisali dla jakiego sterowania.. po 1..

...
P.S. Samo sterowanie żeby poznać to nie jest jakaś tam wielka filozofia.. bo teraz czy fanuc czy Hidenhain czy mazak to zasada jest podobna..

No to już sam sobie odpowiedziałes dlaczego nie napisali jakie sterowanie

rafalxfiles napisał(a):po 2.. to takie szkolenie to czysta teoria.. można się z książek tego nauczyć a nie na szkoleniu za 1500 zł
....
bardziej chyba trzeba poznać całą zasade.. czyli co jakim narzędziem można zrobić, od której strony itp. a programowanie to bajka

czyżby kolega to alfa?? moze omega ?? :lol: