Strona 3 z 4

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 10, 2012 14:34
przez kojacek
kruuger napisał(a): a czyja to wina ?
polecenie dupa.

Kod: Zaznacz cały
(vl-load-com)
trza dodać, bo dupa podwójna będzie... ;)

kojacek

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 10, 2012 14:41
przez kruuger
kojacek napisał(a):
kruuger napisał(a): a czyja to wina ?
polecenie dupa.

Kod: Zaznacz cały
(vl-load-com)
trza dodać, bo dupa podwójna będzie... ;)

kojacek

ah te vl-ki...
poprawione

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 10, 2012 14:59
przez JanuszK2
olo-gdynia napisał(a):Musisz użyć cad-owskiego kalkulatora.
Przy obracaniu przy pytaniu o kąt , wywołujesz kalkulator a następnie klikasz w ikonkę kąt (podajesz 2 punkty opisujące jedno ramię kąta , przy czym pierwszy z tych dwóch punktów to wierzchołek kąta) , potem na kalkulatorze wciskasz - (minus) i podajesz drugi kąt , potem zatwierdzasz i masz w linii poleceń kąt o który chcesz obrócić.Klikasz enter/spacje i to wszystko.

olo-gdynia.

Dzięki Choć dziwie się, że po wybraniu "odniesienie" nie da się w podobny sposób wskazać ramion kąta bez używania kalkulatora.
Pozdrawiam
Janusz

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 10, 2012 15:06
przez JanuszK2
kruuger napisał(a):
kojacek napisał(a):
kruuger napisał(a): a czyja to wina ?
polecenie dupa.

Kod: Zaznacz cały
(vl-load-com)
trza dodać, bo dupa podwójna będzie... ;)

kojacek

ah te vl-ki...
poprawione

Z "dupa.lsp" skorzystam ale jak zakończę etap "początkujacy" a wejdę w etap "średnio zaawansowany"
Janusz
PS - przypomniał mi się pewien cytat "nie ma głupich pytań - są tylko głupie odpowiedzi" :D :D :D

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 10, 2012 15:46
przez kruuger
JanuszK2 napisał(a):Z "dupa.lsp" skorzystam ale jak zakończę etap "początkujacy" a wejdę w etap "średnio zaawansowany"
Janusz

przeciag plik na na rysunek i wpisz dupa.
czytaj o co program pyta.
JanuszK2 napisał(a):PS - przypomniał mi się pewien cytat "nie ma głupich pytań - są tylko głupie odpowiedzi" :D :D :D

taaa... :wink:

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 11, 2012 12:54
przez JanuszK2
kruuger napisał(a):
JanuszK2 napisał(a):Z "dupa.lsp" skorzystam ale jak zakończę etap "początkujacy" a wejdę w etap "średnio zaawansowany"
Janusz

przeciag plik na na rysunek i wpisz dupa.
czytaj o co program pyta.

Całkiem to proste i skuteczne - DZIĘKI
Byle bym teraz za często nie interesował się du...i :)
Pozdrawiam
Janusz

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 11, 2012 18:20
przez kruuger
JanuszK2 napisał(a):
kruuger napisał(a):
JanuszK2 napisał(a):Z "dupa.lsp" skorzystam ale jak zakończę etap "początkujacy" a wejdę w etap "średnio zaawansowany"
Janusz

przeciag plik na na rysunek i wpisz dupa.
czytaj o co program pyta.

Całkiem to proste i skuteczne - DZIĘKI
Byle bym teraz za często nie interesował się du...i :)
Pozdrawiam
Janusz

jak juz raz zadupisz to przepadles ;)
k.

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 11, 2012 20:30
przez akor
Witam!
A ja dalej (chyba z uporem maniaka) twierdzę, że nie trzeba używać Dupy aby zrobić to o co pytający pytał. Wystarczy użyć polecenia Rotate z dwoma opcjami. Ale jak widać niektórzy wolą ....itd
pozdrawiam
akor

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 12, 2012 08:00
przez JanuszK2
akor napisał(a):Witam!
A ja dalej (chyba z uporem maniaka) twierdzę, że nie trzeba używać Dupy aby zrobić to o co pytający pytał. Wystarczy użyć polecenia Rotate z dwoma opcjami. Ale jak widać niektórzy wolą ....itd
pozdrawiam
akor

Jeżeli zrobi się tak jak piszesz w swoim poście (pomijając wpisanie kąta z klawiatury bo nie o to chodzi) to figura zostanie obrócona ale o kąt zawarty miedzy wskazanymi dwoma puntami i wierzchołkiem leżącym we wskazanym wcześniej punkcie obrotu.
- Jak chcesz kontynuować temat to zapraszam na jank@pino.pl
Janusz

Re: Obracanie i odniesienie

PostNapisane: sty 12, 2012 10:06
przez kruuger
JanuszK2 napisał(a):
akor napisał(a):Witam!
A ja dalej (chyba z uporem maniaka) twierdzę, że nie trzeba używać Dupy aby zrobić to o co pytający pytał. Wystarczy użyć polecenia Rotate z dwoma opcjami. Ale jak widać niektórzy wolą ....itd
pozdrawiam
akor

Jeżeli zrobi się tak jak piszesz w swoim poście (pomijając wpisanie kąta z klawiatury bo nie o to chodzi) to figura zostanie obrócona ale o kąt zawarty miedzy wskazanymi dwoma puntami i wierzchołkiem leżącym we wskazanym wcześniej punkcie obrotu.
- Jak chcesz kontynuować temat to zapraszam na jank@pino.pl
Janusz

da sie jak pisze akor ale dupa chyba i tak szybsza.
k.