Strona 1 z 1

Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 09, 2018 11:38
przez robrad79
Witam. Na wstepie chcialbym wszystkich pozdrowic. NIe jestem inzynierem, ale na skutek okolicznosci przyszlo mi wykonywac pewne prace z zakresu projektowania, wiec jestem samoukiem. Pojawil sie problem zmudnej, recznej pracy polegajacej na wyznaczaniu powierzchni o okreslonym wymiarze, zawartej miedzy 3 poliliniami i zamkniecie jej czwata linia. Problem w tym, ze geometria nie jest regularna i zastosowanie wyliczen z kalkulatorem nic nie daje. Uzywam do tego OFFSET i pozniej mierze powierzchnie, koryguje OFFSET i tak do skutku. szukam skryptu ktory by to zautomatyzowal. Bylbym bardzo wdzieczny za wszelka pomoc. Wstawiam screenshots, aby zobrazowac problem dla latwiejszego zrozumiena go. Z gory wielkie dzieki.
https://plus.google.com/u/1/photos/photo/109513139293597137422/6621541224735053250?authkey=CISdjO3qhOqo7gE
https://plus.google.com/u/1/photos/photo/109513139293597137422/6621541283093746978

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 09, 2018 17:43
przez witek12
Witam,

obrazki nie działają.

Pozdrawiam

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 12, 2018 09:52
przez robrad79
OK. Dziekuje za odzew. Juz zmnienilem na link, powinno zadzialac.

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 12, 2018 11:06
przez cashan
Skontaktuj się na maila cashan@wp.pl. Może mam metode...

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 13, 2018 09:31
przez robrad79
Jest ktos chetny do zmierzenia sie z problemem. :?: :?:

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 13, 2018 17:48
przez Tyomex
W internecie jest tego trochę.
Załączam coś takiego co wywołuje się komendą LA.
Działa, z tego co zauważyłem, w wersji angielskiej.
Pozdro

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 14, 2018 09:38
przez robrad79
Dzieki za pomoc. Sprawdze czy dziala.

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 15, 2018 11:17
przez robrad79
Tyomex napisał(a):W internecie jest tego trochę.
Załączam coś takiego co wywołuje się komendą LA.
Działa, z tego co zauważyłem, w wersji angielskiej.
Pozdro

Dziala dobrze, ale mierzy pole narysowanej figury, co skraca jednak w pewnym stopniu czas pracy, za co wielkie dzieki,
jednak problem polega na zautomatyzowaniu dzielenia calosci na mniejsze czesci o okreslonym polu.
Ten obraz wytlumaczy lepiej na czym polega problem.
https://photos.google.com/photo/AF1QipPU9t736SW_EWmqysqANn9f5atpog9i6fMjM-kS
A to juz inna inszosc. Pozdrawiam

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 16, 2018 17:07
przez Tyomex
nie zobaczymy gdyż
"404. Wystąpił błąd.
Nie można znaleźć żądanego adresu URL na tym serwerze. To wszystko, co wiemy."

Re: Jak to zautomatyzowac?

PostNapisane: lis 18, 2018 18:09
przez robrad79
Obrazek
Moze teraz bedzie dzialalo. Chodzi o automatyczne narysowanie linii miedzy polami "A", tak aby zachowac warunek A= 1.98m2-2m2 i B=2.48m2-2.5m2.
Obrazek