Strona 2 z 2

Re: Uśmiercanie starszych aplikacji przez Autodesk

PostNapisane: paź 08, 2019 11:10
przez gieborywar
Cenna informacja. Dzięki.
Z kim się kontaktowałeś? Z dystrybutorem w Polsce? czy bezpośrednio w Autodesk-u?

Ja dodam, że po formatowaniu i aktywowaniu wykonaj sobie klon dysku z systemem i oprogramowaniem na SSD. Na HDD będziesz miał kopie bezpieczeństwa, z której wg potrzeby wykonasz kolejny klon. szybciej i sprawniej niż formatowanie i instalowanie. A i nie będziesz musiał się już prosić o aktywację.

Oczywiście nie zadziała to jeśli zmienisz komputer....

Re: Uśmiercanie starszych aplikacji przez Autodesk

PostNapisane: paź 24, 2019 21:46
przez Bat111
Podpowiem, że klonowanie dysku nie działa. Po podłączeniu nowego dysku od razu przy uruchomieniu programu wyrzuca okno rejestracji...

Czy komuś może udało się przestudiować jakieś konkretne paragrafy prawa polskiego lub unijnego na które należałoby się powoływać w przypadku odmowy rejestracji?