Strona 1 z 1

Rendering bryły z SE w 3ds max??

PostNapisane: gru 14, 2005 09:28
przez bart
Witam, czy ktos wie jak to jest z renderowaniem bryly zrobionej w SE poprzez inny program, np 3ds max? Przeglądając cad.pl>rysunki .dwf widzialem: "Rysunek w SolidWorks, render w 3DstudioMAX." Proszę o jakies informacje, linki, lub opisy na ten temat.

pozdrawiam,

bart

Re: Rendering bryły z SE w 3ds max??

PostNapisane: gru 15, 2005 20:50
przez bart
witam wszystkich, nareszcie udalo mi sie dociec jak nalezy to robic, otoz metoda jest bardzo prosta, model z SE zapisujemy w formacie *.igs i pozniej w 3ds max dajemy: file/import i wybieramy nasz plik *.igs
dalsza praca polega na ustawieniu tekstur i swiatla, po czym renderujemy :)
przy dobrym ustawieniu swiatla render jest poprostu super

pozdrawiam,

bart

Re: Rendering bryły z SE w 3ds max??

PostNapisane: gru 17, 2005 23:16
przez pszad
Wszystko jest pieknie dopóki masz pojedyńczyelement lub jest ich niewiele. Jeżeli sa bardziej skomplikowane, jest ich dużo lub chcesz wyrenderować filmik to załamiesz się jak zobaczysz czas renderingu, praca na pliku też może okazać się mordęgą. Wtedy pozostaje stl (ale masz siatkę wierzchołki itp. i nie są to już często te same powierzchnie) lub plugin "power solid". Łatwo go znaleźć. Można pobrać 30 dniowe demo ze strony. Cena też nie jest wygórowana. Ten plugin pozwala importować do 3d studio parasolidy i inne formaty cad-owskie ( w tym całe złożenia), nie zamienia elementów na siatkę, a szybkośc renderowania jest znacznie wyższa niż w przypadku zaimportowanych iges-ów. Polecam spróbować.

pozdr

pszad