_

Wykonanie Rysunku technicznego Śruby

Forum ogólne, ale nie do zadawania "prostych pytań". Wszystko o CAD, czego nie da się bezpośrednio połączyć z tematyką jednego z poniższych forów tematycznych.

Wykonanie Rysunku technicznego Śruby

Postprzez AnYr4dn4m » maja 22, 2021 23:12

Cześć, tworzę ten wątek z powodu iż mam problem z stworzeniem Rysunku technicznego śruby (Wszystko będzie w pliku PDF, który dodam w załączniku) w Programie Auto-Cad 2017, Lecz od początku: Jestem uczniem 3 Klasy technikum na profilu Technik-Mechanik Spawacz i mam ogromne problemy z rysunkiem technicznym głównie ze względu na strasznie trudnego nauczyciela który wrzucił nas na głęboką wodę i bardzo cząstkowo tłumaczy zagadnienia, lecz też przez moją zaniedbanie. Nie będę oszukiwał, szukam kogoś kto po prostu odwali za mnie ten rysunek bo po prostu nie jestem w stanie sam sobie go wyobrazić i narysować (Zaznaczam że w samym Cadzie umiem rysować), po prostu jest końcówka roku i wszystko staje na głowie. Naprawdę zdaję sobie sprawę że mogę zostać tutaj potępiony że po prostu się nie uczę i szukam łosia do wykonania zadania i fajrant.. Rozumiem to w pełni ale naprawdę podoba mi się mój zawód i mam chęci aby się tego uczyć lecz na chwilę obecną próg jest za wysoki jak dla mnie a naprawdę trudno jest mi się w tym połapać i wykonywać polecenia. Chciałbym aby ktoś wykonał dla mnie ten rysunek i chociaż częściowa wytłumaczył co i jak, zaznaczam interesuje mnie tylko rysunek śruby nie ma potrzeby wypełniania innych tabel i poleceń ponieważ mam do nich klucz odpowiedzi, ba nawet mam klucz jak ten rysunek ma być wykonany(Który również dam w załączniku) , lecz wstyd się przyznać nawet z tym nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.. Po prostu piszę ten post w akcie desperacji bo już nie mam za dużo czasu aby zdać u niego przedmiot, jak tylko grafik się rozluźni będę sam podejmował próby nauczenia się rysunku technicznego lecz naprawdę nie obrażę się za wasze porady, pomysły, od czego zacząć lub po prost