_

Zadanie....

Rozmowy na różne bardziej lub mniej luźne tematy, nie związane z tematyką innych forów.

Zadanie....

Postprzez kross01 » kwi 05, 2009 10:52

Witam wszystkich

Mam taki problem... Jestem w 3 klasie technikum mechanicznego, i mam coś takiego jak podstawy konstrukcji maszyn. Zmienił nam się nauczyciel (przyszedł z akademi) i uwaza, że wszystko powinniśmy umieć... Sam jedno zadanie przepisuje na tablice ze swojego zeszytu jedna lekcje (na dodatek się myli...) a nam daje na spr 1-2 zadania... Mamy o "tyle dobrze" że możemy korzystać z pomocy wszystkiego co mamy do dyspozycji... Zeszyty ksiażki itd. On nam daje zadania które są w zbiorze i podr. Ale których nie rozwiązywaliśmy... Które rzekomo mamy sami rozwiązać, tylko nikt nie wie jak, bo ten nauczyciel nic nie umie wytłumaczyć. Dyrektorka jest bezradna i mówi że do końca roku on musi być :/

Proszi was o pomoc ok 78osób. Czy ktoś pomoże rozwiązać te zadania?
kross01

Re: Zadanie....

Postprzez TBartowiak » kwi 05, 2009 11:27

No ale konkretnie : podręcznik autor zadanie nr ... ;-)
TBartowiak

Postprzez kross01 » kwi 05, 2009 11:35

zbiór zadań Andrzej Rutkowski Anna Stępińska wyd wsip

cos takiego
http://www.allegro.pl/item595690728_zbi ... _wsip.html

podr cos takiego

http://www.allegro.pl/item593612733_cze ... _wsip.html

Musiałbym skana zrobić z zadaniami, nie mam skanera :/ Może ktoś ma tą książkę?

Połączenia gwintowe, Połączenia nitowe (mam nadzieje, ze to sam opanuje)
Napisalem do kolegi o skany. jak dostane to wkleje
kross01

Postprzez Andrzera » kwi 05, 2009 12:08

No pewnie. Źli nauczyciele i złe książki. A uczniowie to Einstainy i aniołki. Skąd to ja znam. W tych książkach jest taka prościzna, że aż wstyd z nich zadawać zadania. No tak, ale dziś za uczniem idą pieniądze, a za Fortuną stoją owoce!!!.

P.S. Za to co się stało w tym kraju, to powinni być znalezieni winni - nie jest to takie trudne - i powinny być przyznane "czapki"