_

Zarobki inz. mechaników!

Forum ogólne, ale nie do zadawania "prostych pytań". Wszystko o CAD, czego nie da się bezpośrednio połączyć z tematyką jednego z poniższych forów tematycznych.

Re: Zarobki inz. mechaników!

Postprzez Georginho » maja 29, 2019 16:17

"Jeśli lotnictwo Cię pasjonuje to na pewno to super miejsce, dla przykładu WZL2 w Bydgoszczy remontują i modernizują F-16, MIGi, śmgłowce Mi, a od pewnego czasu ponoć też cywilne maszyny, np. Embraer, Bombardier. Minus jest taki że podobno ciężko się tam dostać do pracy"

Ja miałem szanse pracować w WZL w Warszawie, chyba nr 4. Zarobki na start 4500 brutto, po 2 latach 5000 brutto. I jeszcze jak się kierownik chwalil ze po 2 latach taka podwyzka :D Szkoda czasu, serio. Aplikowalem na technologa. I tak jak mowil kolega remonty silników, praca z dokumentacja angielską
Georginho

Postprzez sponey » maja 29, 2019 16:52

JatekMar napisał(a):Studiuję we Wrocławiu, ale planuję związać swoje życie nie z konkretnym miastem, a raczej miejscem gdzie będzie mi odpowiadała praca, czyli czy to Warszawa, czy Rzeszów, czy Wrocław nie robi różnicy, ot wynająć pokój w innym mieszkaniu.

Nie będę udawał, że pieniądze nie są ważne, ale raczej stawiam sobie wyżej przyjemność z wykonywanej pracy i możliwość poszerzania kompetencji nad kolejnym tysiącem złotych, oczywiście w granicy rozsądku. Programowanie o czym zdążyłem się już przekonać to raczej nie będzie dla mnie, ale jest to na tyle rozległa dziedzina, że spokojnie można się tego uczyć we własnym zakresie.
Branża lotnicza wydaje się spełniać te założenia, ale doskonale wiem, że jak coś wydaje się ciekawe, to okazuje się być zupełnie na odwrót i kończy się na utrzymaniu ruchu za 4k brutto w dobrym wypadku.

Możesz podjąć pracę w General Electric, nie płaca chyba tak źle
https://www.ge.com/pl/pol/kariera/mozliwosci?keyword=&country=Poland&state=TG_SEARCH_ALL&func=Engineering%2FTechnology&business=TG_SEARCH_ALL&business_segment=TG_SEARCH_ALL&experience_level=TG_SEARCH_ALL