_

Bezpośrednie pytanie...

Forum ogólne, ale nie do zadawania "prostych pytań". Wszystko o CAD, czego nie da się bezpośrednio połączyć z tematyką jednego z poniższych forów tematycznych.

Bezpośrednie pytanie...

Postprzez stahu » lut 03, 2006 04:11

Witam!

Nawiazujac do mojego ostatniego pytania...mam jeszcze jedno.Zlecono mi tworzenie dokumentacji zbiornika paliwowego ok 5 tys litrow.Konkretniej,rysunek zlozeniowy dupłaszczowego zbiornika.Dokumentacja ma być przedstawiona w UDT wiec musi spelniac jego wymogi.Na pewno ktoś jeszcze to sprawdzi(nie posiadam uprawnien gdyz jestem studentem) i dopiero zatwierdzi.Chodzi o to ile moge wziasz za tą dokumentacje,i chodzi mi raczej o jakies konkrety.Wykonywal to bede na bezpłatnym niekomercyjnym programie który sam sobie zapewniam.

pozdrawiam i z gory dziekuje
stahu
stahu

Re: Bezpośrednie pytanie...

Postprzez Grzegorz25 » lut 03, 2006 16:20

Witam
Co rozumiesz przez brak uprawnień? Ogólonie zbiorniki ciśnieniowe podlegają pod Dyrektywę PED 97/23 w której nie mam mowy o uprawnieniach w zakresie projektowania. Ale twój zbiornik (jesli bedzie w nim tylko paliwo) będzie podlegal pod Rozporządzenie Ministra Gospodarki. Odnośnie Urzedu Dozoru Technicznego to masz racje, na pewno sprawdzą dokumentację zanim ją zatwierdzą. Musi jednak ona spełniać wymogi określone przez odpowiednie w danym wypadku rozporządzenie (musisz sie z nim zapoznać).
A odnosnie ceny to najczesciej mnoży sie liczbe godzin przez swoja stawke i masz cenę.
Powodzenia i pozdrawiam!
Grzegorz25

Postprzez Grzegorz25 » lut 03, 2006 16:23

Acha nie wsponialem ze firma dla której robisz dokumentacje musi mieć uprawnienia do projektowania i wytwarzania takich urządzeń, ale to nie twoj problem.
:D
Grzegorz25

Postprzez stahu » lut 03, 2006 17:09

Dzieki
No wlasnie chodzi oto ile mam sie cenic za godzine...tak zeby ich nie powalic ale i tak zeby bylo to adekwatne do wykonywanej pracy...

Pozdrawiam
stahu

Postprzez bigdaaddy » lut 04, 2006 21:18