_

Zrzutowanie na płaszczyznę 0

Forum ogólne, ale nie do zadawania "prostych pytań". Wszystko o CAD, czego nie da się bezpośrednio połączyć z tematyką jednego z poniższych forów tematycznych.

Zrzutowanie na płaszczyznę 0

Postprzez Piotrek G » lut 07, 2006 12:50

Otrzymałem niechlujnie narysowany rysunek, teoretycznie w 2D (częsty problem) , ale w praktyce linie leżą na różnych poziomach (oś Z), co utrudnia bardzo dokładność rysowania.

Czy jest jakaś mądra głowa, która poradziłaby mi jak zrzutować wszystkie elementy rysunku na płaszczyznę 0??? i nie przez WMF ponieważ on z tego co wiem zniekształca rysunek.

Proszę bardzo o poradę
Piotrek G
 
Posty: 1
Dołączył(a): lut 07, 2006 12:36
Lokalizacja: krakow

Re: Zrzutowanie na płaszczyznę 0

Postprzez MChołda » lut 07, 2006 13:41

Pozdrawiam
Marek
MChołda
 
Posty: 256
Dołączył(a): wrz 30, 2005 07:08
Lokalizacja: Kraków

Re: Zrzutowanie na płaszczyznę 0

Postprzez przemek_f » lut 07, 2006 14:41

flatten.lsp daje złudne uczucie, że wszystko staje sie pąskie, tymczasem sporo elementów pomija.
Mozna przesunąć elementy w przestrzeń kosmiczna, a potem je stamtąd przywrócić spowrotem na ziemię

(command "_move" (ssget) "" "0,0,1e99")
(command "_move" "p" "" "0,0,-1e99")

rozwiązanie to znalazłem w jakimś sprytnym lispie, nie pamiętam autora, bo wpisuję je 'z palca'.

potem jeszcze trzeba zmienic wartość grupy 210, by kierunek wyciągania był po osi "z", kiedys wklejałem na tym forum jak to zrobić.

pf
przemek_f
 
Posty: 379
Dołączył(a): paź 04, 2005 12:52


Powrót do Forum CAD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników